455 kvadratmeter fördelat på två våningar på Biblioteksgatan nära Stureplan, med hela Caias sminksortiment och möjlighet till skönhetsbehandlingar.
Inför butikslanseringen har den populära influeraren eldat på hajpen för sina 1,4 miljoner följare på Instagram och dryga halvmiljonen på Tiktok.
Inför öppningen sträcker sig kön till Norrmalmstorg. Några har sina mammor med sig. Andra verkar skolka och har ingen större lust att prata med TT:s reporter.
Längst fram står Fatima Mehmood, 26 år från Stockholm. Hon har varit på plats sedan klockan sex i morse.
– Jag hoppas på att få träffa Bianca och jag hoppas att det är bra öppningserbjudanden. Vi fick veta att det skulle vara ett event och kul, säger hon till TT.
Noi Akiwumi och Nora Mörn, båda 15 år från Stockholm, är på jakt efter lipgloss, dewey drops och läppennor – och de är extra taggade eftersom såg Bianca Ingrosso genom fönstret.
– Vi har hört att de 300 första ska få en goodie bag och vi hoppas på att det händer, säger Noi Akiwumi.
– Och testa lite produkter. Jag har aldrig varit i en butik för Caia och jag är taggad på att få testa i butik, säger Nora Mörn.
Caia Cosmetics grundades 2018 av Bianca Ingrosso och tre kompanjoner och har växt stadigt sedan dess. Förra året omsatte Caias ägarbolag 708 miljoner kronor, med ett rörelseresultat på 195 miljoner, enligt Dagens Industri.
Häromdagen gav Konsumentverket Ingrosso och flera andra kända influerare smäll på fingrarna för att ha gjort smygreklam i inlägg på sociala medier, vilket kan leda till vite och domstol.
– När man ser Caia kopplar man det direkt till henne. Allt är ju reklam, hon är ju det själv, så jag tänker att det är normalt, säger Noi Akiwumi.
Kemikalieinspektionen har anmält Caia Cosmetics flera gånger då det visat sig att sminkprodukter innehållit PFAS.